Diensten

Total Office Support

Ons dienstenpakket is voor veel MKB-ers en ZZP-ers een oplossing, zonder dat er direct mensen in dienst moeten worden genomen. Door onze ervaring en onze contacten met ervaren mensen kunnen wij, indien nodig, snel bijspringen op allerlei gebied. Een klein scala van onze diensten treft u hier onder aan. Heeft u specifieke wensen, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Telefoniste

Wij beantwoorden uw telefoon omdat u het zelf even niet kunt.

U heeft een vergadering, moet naar een doktersbezoek of u wilt gewoon een keertje eerder weg om met uw kinderen naar het strand te gaan. Uw secretaresse heeft een vrije dag of is ziek. Er zijn diverse redenen waarom uw telefoontjes niet beantwoord zouden kunnen worden.

Gelukkig kunt u nar ons doorschakelen. Wij nemen op met uw bedrijfsnaam, noteren de boodschap en laten u het bericht weten via email, SMS of Whatsapp. Mocht er iemand zijn die u toch graag wilt spreken, dan verbinden wij door naar uw mobiel. Op deze manier functioneren wij als filter voor wie u wel en wie u niet direct wilt spreken.

U kunt hiervoor een vast abonnement afsluiten of incidenteel doorschakelen. Voor incidenteel doorschakelen kunt u gebruik maken van een prepaid strippenkaart. Hiervoor kunt u  een aantal keren per jaar doorschakelen naar een nummer bij ons. Uw klant merkt daar niets van.

Secretariaat

Sinds 2004 verzorgen wij voor onze klanten, waaronder goede doelen,  het contact met de klanten van onze klanten en donateurs. Dit gaat correspondentie, mailings, telefoongesprekken en Social Media.

WebCare

Wat doen wij ? Wij verzorgen voor u uw WebCare via social media.  In 2004 was dit contact vooral telefonisch, tegenwoordig gaat er veel meer via de social media. U kunt het zo gek niet bedenken; Facebook, Instagram, Twitter, blogs en forums of ondersteuning via Whatsapp of Telegram. Ook bieden wij klantenondersteuning via een chatmogelijkheid op uw website.

Reputatiebewaking

Door snel en accuraat te reageren toon je klantvriendelijkheid. Tevredenheid van klanten is goed. Tevreden klanten die dit op social media vertellen zijn nog beter. Andersom werkt het helaas precies zo. Ontevreden klanten die dit uiten op social media is in de meeste gevallen niet goed voor je bedrijf. Wij bewaken de online reputatie van de organisatie en spelen ook in op negatieve geluiden. Bijvoorbeeld het accuraat afhandelen van een klacht, uw klant te woord staan en zoeken naar een oplossing van de klacht van de klant.

Postadres

U wilt privé en zakelijk gescheiden houden. Wij bieden post- en vestigingsadres aan. U kunt zich inschrijven bij de Kamer van Koophandel zonder dat uw eigen adres daar vermeld staat en wij ontvangen voor u uw post.

Officiële poststukken, zoals van de KvK en de belastingdienst, zullen na inschrijving automatisch op uw vestigingsadres aankomen. Voor de overige post kunt u ook gebruik maken van onze postbus. Wij sturen de post na ontvangst naar u door. Als u dat wilt openen wij voor u de post, scannen deze in en sturen het per e-mail naar u door. Aangetekende stukken die wij voor u in ontvangst nemen zullen wij ongeopend en ook weer aangetekend naar u doorsturen.

Web en Marketing

Met KathZilStudio in onze portfolio hebben wij de beschikking over een IT service, computer reparaties, webdesign en marketing afdeling.

Volg onze berichten

Ontvang elk nieuw bericht gelijk in uw inbox.